Dende 28 de febreiro, 2024 - Ata 28 de febreiro, 2024
Xornada para capacitar ás persoas participantes no uso estratéxico de Instagram e TikTok para o crecemento dos seus proxectos emprendedores, enfocándose na xeración de leads e na optimización de estratexias de márketing en ambas plataformas
Categorías: Formación
Modalidades: Presencial
Xornada de formación e participación activa onde as persoas participantes explorarán de maneira práctica o desenvolvemento de estratexias para xerar leads en Instagram e TikTok, aplicando directamente os conceptos aprendidos e coa axuda dun experto no ámbito para mellorar a súa presenza en ambas redes sociais.
O programa será o seguinte:
09:45-9:50 h. Recepción das persoas asistentes e benvida.
09:50-10:00 h. Presentación do Polo de emprendemento e apoio ao emprego.
10:00-10:20 h. Introdución ás RRSS (Instagram e TikTok).
10:20-11:00 h. Uso de Instagram e TikTok.
11:00-12:30 h. Desenvolvemento dunha estratexia de captación de leads.
12:30-13:00 h. Pausa para o café e networking.
13:00-14:00 h. Sesión práctica coas persoas emprendedoras.
14:00 h. Peche da xornada.