Dende 03 de xullo, 2025 - Ata 03 de xullo, 2025
A xornada centrarase na identidade do viño como símbolo das terras do Navia. Abordaranse as vantaxes de construír unha marca forte que represente a calidade e autenticidade dos produtos locais. Recalcarase a importancia de traballar en colaboración entre produtores, administracións e comunidade para acadar obxectivos comúns. O uso estratéxico do márketing presentarase como clave para aumentar a visibilidade e o prestixio do territorio. Así, fortalecerase a competitividade dos produtores agropecuarios no mercado futuro.
Categorías: Formación
Modalidades: Presencial
🗓️ Xoves, 3 de xullo | 18:30 - 21:30 h
📍 Casa Sidrón, A Pieiga, Negueira de Muñiz
A marca non se limita ao produto que ofrece, vai moito máis alá. É o caso da Indicación Xeográfica Protexida Terras do Navia, que constrúe a súa identidade tamén en torno a pegada histórica e cultural do territorio.
O Polo A Fonsagrada trae esta actividade centrada no branding para aproveitar o potencial da marca e fortalecer a identidade da comarca. Ademais, favorecerá a colaboración entre axentes locais para promover a competitividade dos produtos locais.
Realizarase unha dinámica grupal e participativa para poñer en común os valores que se queren construír, e para posicionar o territorio e aumentar a competitividade de produtores locais. En resumo, traballarase de xeito colaborativo como dar protagonismo á identidade do viño como símbolo das terras do Navia.
Programa:
18:30 h - Presentación do evento e do Polo
18:45 h - Presentación das persoas participantes
18:50 h - Charla: O branding territorial como ferramenta de desenvolvemento local
19:30 h - Obradoiro participativo: Construíndo a marca das terras do Navia
20:45 h - Sesión de preguntas e conclusións
21:00 h - Café Networking
21:30 h - Peche do evento
Inscríbete e constrúe unha marca diferencial con outras persoas produtoras da comarca.